онај који не зна шта ће с првим у животу написаним песмама? / Радивој Шајтинац

Да ли смо се упитали,некад, док с толико права,разлога и душе водимо дневну и вечни борбу за своје спасење,постоји ли негде,далеко или близу, немоћан и ометен у оглашавсању,блиста својом тегобном чистоћом онај који не зна шта ће с првим у животу написаним песмама?

009b.Gasa na dudu
009б. Гаша (наш Гаша /на дуду) (2013)

КРИК БЕЗ НОЋИ

Живимо у све мањим и  мањим градовима,
Суморнијим варошицама, тамнијим селима
Да не видех твоја отворена уста
И два ко црно стакло блистава ока
А не чух ништа

Не бих ти се ни прближио,млади песниче
Нити прочитао тетоважу под твојим вратом
Тамо где они које не мори поезија
цртају руже,лобање и морске звери
Шта чу са овим што пишем
Што ми надире
Што  ме поткожно издржава и нагони ме
да трпим и прстрим самог себе

ходам и моје тело одзвања
из главе изгубим циљ,из ока све што ме привлачи
из уха све што умишљам да је  зов

станем да ме  украси   овај неизбежни удес насеља
где је већ све  озидано,покривено,адресирано,
написано објављено укоричено
моја је мука страсно неиздржива
толико је стварних проблерма и тегоба
да свака па и небјављена ,па чак и ненаписана песма
звучи и узнемирава цинично

склањај се,бежи од мене
ко змијче шапуће млади песник
због ове близине сав ћеш се осути
подетињењем
остави ме,морам да трпим ово што носим испод врата
овај  натпис,ознаку, модру огрлицу
кад већ нема  наде да се обзнани чак ни као крик
јер све је већ укоричено и молитве
и рецепти  и дневници и подвизи и
исмејани закони и трошне исповести
преостаје ми да се
пред замишљеним огледалом
дивим свом голом гркљану
птици што насрће не кожу,изнутра
ишчекујем шта ће се збити
хоће ли изаћи или изнутра процветати

самоотвовница

Оставите одговор

