( Moj način) DAVANJE RAZVEDRAVANJE / Eson Jaos

Bejah tmurna citavog tog dana
dok se, nenadano, nije pojavio On.
Nada mnom se nadvio turoban i siv
gorostasni taj nebeski div
i nadmasio me
jer natmuren bese a ja tmurna tek.
Da bi mojoj neverici ucinio kraj
brzo je odlucio da presece stvar
u kapljica beskraj
on rasprsi  svoj sadrzaj sav
i zadivi me kako zna ceo
da se da
oblak natmuren taj.
Skvasio me celu kao reke val
sa nebesa pljuskom sto je prosipan
Olaksan je lebdeo jos trenutak neki
a onda se izgubio ko uznesen pobednik.
Okupana njime pogledah u nebo
ko u ogledalo
osmehnusmo se
jer bese razvedrilo vec se…

Оставите одговор

